قرعه کشی در اینستاگرام

قرعه کشی اینستاگرام

قرعه کشی در اینستاگرام

مطمئنا تا بحال شاهد یکی از مراسمات قرعه کشی در اینستاگرام بوده اید، و برایتان سوال شده که نحوه قرعه کشی در اینستاگرام به چه صورت است و با چه برنامه ای انجام می شود؟ هدف از قرعه کشی و برنامه های متنوع، جوایز در اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام فقط بستری برای انتشار عکس و گفتگو با دوستان نیست. تبلیغات اینستاگرامی و بازاریابی در دنیای امروزی طرفداران زیادی دارد و هر روز شاهد پیشرفت کسب و کارهای مختلفی از طریق این رسانه اجتماعی هستیم.

به همین علت تعدادی زیادی از مشاغل ماهانه مقدار قابل توجهی از درآمدشان را صرف تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام می کنند. اگر شما هم قصد دارید از طریق اینستاگرام کسب و کار خود را رشد دهید و به ایجاد کمپین تبلیغاتی علاقه دارید، قرعه کشی اینستاگرام را امتحان کنید.

نکات مهم برای برگزاری قرعه کشی در اینستاگرام

درست است که برگزاری مسابقات اینستاگرامی می‌تواند باعث افزایش فالوئر، لایک و کامنت شود. اما اگر به برخی نکات توجه نداشته باشید، افزایش میزان موارد گفته شده با هزینه و زمانی که صرف کردید مطابقت نخواهد داشت. از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام برگزاری مسابقات اینستاگرامی باید به آن توجه داشته باشید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هدف گزاری مناسب
  • مشخص کردن مخاطبین هدف
  • توجه به وضعیت مالی
  • انتخاب مناسب جوایز با توجه به بودجه و نوع مسابقه
  • مشخص کردن روش مسابقه (فالو، لایک یا کامنت)
  • انتخاب صحیح نوع مسابقه با توجه به پیج
  • مدیریت صحیح مسابقه
  • مشخص بودن زمان شروع آغاز و پایان مسابقه
  • مناسب بودن فاصله زمانی مسابقه (زمان بسیار زیاد یا خیلی کوتاه مناسب نیست)
  • انتخاب هشتگ مناسب برای مسابقه
  • تحلیل و بررسی نتایج به دست آمده از مسابقه و میزان پیشرفت پیج
  • تعیین کردن زمان مشخص برای ارسال جوایز
  • انجام تبلیغات مناسب برای پیج
  • تماس در زمان و شیوه مناسب با برندگان مسابقه

مزایای قرعه کشی در اینستاگرام

برگزاری مسابقات اینستاگرامی و اهدای جوایز از طریق قرعه‌کشی علاوه بر افزایش فالوور اینستاگرام، لایک و کامنت مزایای دیگری نیز به همراه دارد. اگر مسابقه‌ای با توجه به نکات گفته شده برگزار کنید، می‌توانید اعتماد مخاطبین را جلب کنید. این کار باعث می‌شود تا افراد بیشتری به پیج شما علاقه‌مند شوند. استفاده از سایت قرعه کشی اینستاگرام برای مشخص کردن برنده یا برندگان نیز باعث می‌شود تا مشکل و شبهه‌ای در انتخاب برندگان وجود نداشته باشد و با حواشی گوناگون درگیر نشوید.

باید بدانید که هر چه در انجام این کارها توجه بیشتری به خرج دهید و مسابقه جذاب‌تری برگزار کنید، نتیجه بهتری کسب خواهید کرد.

روش های رایگان قرعه کشی در اینستاگرام

حال که شما قرعه کشی در اینستاگرام را برگزیده اید ابتدا باید با سایت‌ها و ابزارهای متنوع برای قرعه کشی آشنا گردید لذا در ادامه چندین روش رایگان قرعه کشی در اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم.

قرعه کشی اینستاگرام

سایت Wask برای قرعه کشی در اینستاگرام

Wask.co  یکی از راحتترین وب سایت ها برای انجام قرعه کشی اینستاگرام است که از دقت بالایی هم برخوردار است، اگر شما صاحب پیجی در اینستاگرام هستید و قصد دارید قرعه کشی انجام دهید، می توانید با استفاده از این وب سایت عملیات قرعه کشی خود را انجام دهید.

در این سایت برای قرعه کشی لازم است تا لینک پست مسابقه را در سایت وارد کنید و در مرحله بعد از شما می‌پرسد که چند نفر برنده می‌خواهید و شما باید مینیمم افرادی که برنده هستند را برگزینید و مشخص کنید که این افراد چه تعداد تگی باید انجام داده باشند و در نهایت از میان کامنت‌ها برنده یا برنده‌ها انتخاب می‌گردد و اکانت و نام کاربری آن‌ها به شما نمایش داده می‌شود.

قرعه کشی اینستاگرام

سایت Simpliers برای قرعه کشی در اینستاگرام

سایت قرعه کشی کامنت دیگری که در این مطلب قصد داریم آن را معرفی کنیم، (Simpliers) است. البته باید بدانید که استفاده رایگان از این سایت نیازمند وجود برخی پیش‌نیازها است. برای این که بتوانید از این سایت به صورت رایگان استفاده کنید، باید حتماً پست مورد نظر بالای 300 کامنت داشته باشد. همچنین نمی‌توانید بیشتر از یک پست را برای قرعه کشی انتخاب کنید. همچنین برای هر پست تنها تا 3 بار می‌توانید کار قرعه کشی را انجام دهید.

قرعه کشی اینستاگرام

سایت Comment picker برای قرعه کشی در اینستاگرام

اگر به دنبال یک سایت قرعه کشی آنلاین رایگان هستید، وب‌سایت کامنت پیکر انتخاب خوبی برای شماست. این سایت برای انواع شبکه‌های اجتماعی از اینستاگرام تا فیسبوک و یوتیوب قرعه‌کشی انجام می‌دهد و می‌تواند از بین کامنت‌ها برای شما برنده‌ای را مشخص کند. برای شروع قرعه کشی اینستاگرام در این وب‌سایت باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

البته این مسئله برای افرادی که به امنیت پیج خود حساس هستند، می‌تواند مشکل‌ساز باشد و حتی ممکن است از ابزار دیگر و یا نرم افزار قرعه کشی آنلاین دیگر استفاده کنند که نیاز به ورود اطلاعات نداشته باشد. به هر حال پس از ورود به حساب، شما پست مسابقه را انتخاب می‌کنید و از میان کامنت‌ها قرعه کشی می‌شود و فردی انتخاب می‌گردد.

یکی از محدودیت‌ها و معایب دیگری که این ابزار comment picker دارد این است که تنها از میان ۱۵۰ کامنت آخر قرعه‌کشی صورت می‌پذیرد و اگر تعداد کامنت ها بیشتر از این میزان باشد، آن کامنت‌ها در قرعه کشی شرکت داده نخواهند شد .

سایت instaBom برای قرعه کشی در اینستاگرام

یکی دیگر از انواع سایت‌ قرعه کشی کامنت که می‌توانید کار قرعه کشی کامنت در آن را به صورت رایگان انجام دهید، سایت قرعه‌کشی کامنت (instaBom) است. البته این سایت محدودیت در تعداد کامنت دارد و برای مسابقاتی که زیر 100 کامنت دارند، می‌توان از آن استفاده کرد. برای انجام قرعه‌کشی در این سایت باید ابتدا حساب کاربری بسازید. پس از ساختن حساب کاربری با وارد کردن لینک و مشخص کردن مواردی مانند تعداد برندگان و نوع کامنت‌ها، روی گزینه (Get comments) کلیک کنید تا برندگان مشخص شوند.

قرعه کشی اینستاگرام

سایت Marketing98 برای قرعه کشی در اینستاگرام

سایت (Marketing98) یکی از سایت‌های ایرانی است که کار قرعه‌کشی کامنت را انجام می‌دهد. این سایت قرعه کشی کامنت که به گفته مسئولان آن از قدرت خوبی برخوردار است، برای بررسی و انجام کار قرعه‌کشی هر 10 هزار کامنت به 1 تا 2 ساعت زمان نیاز دارد. از قابلیت‌های این سایت این است که می‌توان علاوه بر کامنت، کار قرعه‌ کشی برای انتخاب برندگان را از میان لایک‌ها و فالوئرهای پیج نیز انجام دهد. البته باید بدانید که این سایت قرعه کشی کامنت، این کار را به صورت رایگان انجام می‌دهد اما برای استخراج کامنت‌ها باید مبلغی پرداخت کنید.

مطالعه مقاله «روش های افزایش فالوور در اینستاگرام» را پیشنهاد می‌کنیم.

سخن آخر

دقت کنید قبل از انتخاب ابزارهای بالا ابتدا پیج اینستاگرامی خود را در حالت پاپلیک (Public) قرار دهید و لایک و کامنت خود را باز بگذارید تا ابزارهای قرعه کشی به راحتی بتوانند از بین کامنت‌ها و یا لایک‌های شما برنده را انتخاب کنند.

برای قرعه کشی در اینستاگرام سایت‌های قرعه کشی خارجی و ایرانی بسیاری وجود دارند که هر کدام خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند اما پیدا کردن بهترین وب سایت قرعه کشی در اینستاگرام ممکن است شما را کمی سردرگم کند.

«هشتگ گذاری اینستاگرام»را مطالعه نمایید.

در اینجا تعدادی از وب‌سایت‌ها و تعدادی از روش‌های قرعه‌کشی را بیان کردیم که هر کدام می‌تواند در شرایط مختلف به کار شما می‌آید و شما باید با توجه به تعداد کامنت‌هایی که دارید و با توجه به اینکه می‌خواهید قرعه کشی در بین کامنت‌ها و یا در بین لایک‌ها و حتی در بین فالورهای شما برگزار شود، یکی از این وب‌سایت‌ها را برگزینید.

البته استفاده از وب‌سایت‌های ایرانی به شما کمک می‌کند تا بتوانید از پشتیبانی دقیق آن‌ها استفاده کنید.

پربازدید ترین مقالات

خدمات ما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کی یوزر خوش آمدید
ارسال پیام