تولید محتوای شبکه های اجتماعی

پیدایش و نحوه کار اینستاگرام

در میان همه ی اپلیکیشن های پیام رسان و شبکه های اجتماعی، اینستاگرام به شدت تاثیر گذار بوده و  در میان مردم جامعه اللخصوص مردم ایران از محبوبیت بسیاری برخوردار است.به نظر می رسد  این محبوبیت از وجود محتواهای گوناگون در اینستاگرام  (اکسپلور اینستاگرام) نشات می گیرد. آپلود ویدیو های جذاب توسط کاربران  و طرح های گرافیکی زیبا  در این شبکه اجتماعی پر مخاطب، باعث جذب دیگرکاربران به صفحات یا پیج های موجود در اینستاگرام شده است. اینستاگرام به قشر خاصی از جامعه و یا رده سنی خاصی تعلق ندارد بلکه در هر جای دنیا با هر فرهنگ و هر سنی در این پلتفرم ساعات بسیاری از روز را گذران می کنند. همین امر باعث شد تا از چندین سال گذشته اینستاگرام علاوه بر یک شبکه اجتماعی و اطلاع رسانی، به یک فروشگاه مجازی یا آنلاین شاپ تبدیل شود.

 

با آپدیت های متعدد  و اضافه شدن قابلیت های بیشمار به این برنامه، راه حساب های کاربری ساده از اکانت های تجاری جدا شد و کاربران اینستا  به دو دسته تقسیم شدند. عده ای با ساخت یک حساب کاربری تجاری یا بیزینس اکانت به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام بودند و عده ای دیگر فقط به عنوان  سرگرمی ، از این شبکه ی مجازی پر قدرت استفاده می کردند. اصلی ترین دلیلی که باعث شد کاربران برای فروش محصصولات و یا ارائه خدمات خود به اینستاگرام روی بیاورند، رایگان بودن این پلتفرم است .

اینستاگرام کاملا رایگان بوده و شما بدون صرف هیچ هزینه ای می توانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید، اما برای چیدمان ویترین فروشگاه خود و تبلیغات موثر درفضای  اینستاگرام باید از افراد خبره  در این کار کمک بگیرید.

 اگر می خواهید در مسیر اینستاگرام مارکتینگ و رشد و توسعه پیج کاری خود قدم بردارید، این نکات کوچک اما مهم را فراموش نکنید!

پیج اینستاگرام خود را به بهترین شکل ممکن  مدیریت و بهترین محتوا را برای پیجتان تولید کنید تا  فروش خوبی داشته باشید و به درآمد مطلوب برسید  و در نهایت از کار کردن در فضای مجازی لذت ببرید، اما اگر  در این زمینه مهارتی ندارید، باز هم جای نگرانی نیست می توانید  خلق محتوا  و مدیریت پیج اینستاگرام خود را به کی یوزر بسپارید ، ما سر بلندتان می کنیم !

چرا تولید محتوا برای پیج اینستاگرام از اهمیت ویژه ای برخوردار است؟

با توجه به اهمیت امروز  اینستاگرام در زمینه کسب درآمد و مارکتینگ، کی یوزر پکیج های منحصر به فرد، تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام را مناسب با نوع کسب و کار شما عزیزان آماده کرده است تا با ارائه این خدمات شما را در تحقق رویاهایتان یاری کند.

ما هدفمند و برنامه ریزی شده حرکت می کنیم، مدتها  بر روی خود اپلیکیشن اینستاگرام تحقیق و جستجو کرده و با الگوریتم های اینستاگرام دست و پنجه نرم کرده ایم، باگ ها  و آسیب پذیری ها را می شناسیم و به شما برای به ثمر رساندن پیجتان  با بهره گیری از متخصصان حوزه اینستاگرام مارکتینگ کمک می کنیم.

تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام همانند هر کار دیگری اصول و قواعد خود را دارد، باید فالوور های خود را بشناسید، سلیقه آن ها را بدانید و برایشان یک محتوا خوب تولید کنید.

منظور از محتوا خوب و غنی، یعنی محتوایی که به رفع نیاز کاربر یا فالوور کمک کند و با صبر و حوصله تهیه شده باشد نه صرفاً برای گذاشتن تعدادی پست در صفحه شما.

ببینید چه نوع پست و استوری بازدید یشتری دارند و مورد پسند مخاطبان قرار گرفته است، می توانید تعداد لایک های هر پست را نیز با هم مقایسه کنید.

تولید محتوا

چگونه مدیریت پیج اینستاگرام را پیش ببریم؟

اما این نکات کوچکی که گفته شد چه تاثیری در مدیریت پیج شما دارد؟

قطعا با مرور زمان و رعایت موارد گفته شده میتوانید اندک تاثیری در رشد پیج خود ببینید اما باز هم پیشنهاد ما به شما این است، اگر تمایل دارید در حوزه اینستاگرام فعالیت درخشان تری داشته باشید کار را به کاردان بسپارید. ما در K user  به طور تخصصی به تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام می پردازیم، به دنبال بهترین ایده ها برای توسعه کسب و کار شما از طریق اینستاگرام هستیم و با افزایش فالوور هدفمند و بالا بردن نرخ تعامل کاربران تا زمان شناخته شدن برند شما همراهتان هستیم.

تفاوت  محتوا غنی (خوب) و محتوا ضعیف در افزایش فالوور و رشد پیج شما

بین این دو  یک رابطه ی ساده برقرار است. هرچه محتوا‌‌ی شما شامل مفاهیم ارزشمند و کمک رسان به مخاطب باشد، از  طراحی زیبا ، اصولی و گرافیکی  پیروی کند باعثـ  می شود که کاربر پست شما را ذخیره کرده و یا با دیگری به اشتراک بگذارد. همین دو امر سبب افزایش فالوور و افزایش نرخ تعامل (اینگجمنت- Engagement)   صفحه اینستاگرام شما می شود. اما در مقابل اگر محتوای کراری تولید کنید، از نوشته های بلند  بالا در کپشن استفاده کنید، عکس های معمولی و بی کیفیت بکار ببرید،  هیچگونه کادربندی ونام و نشانی از کسب و کارتان در صفحه مختص به شغلتان در پیج شما نباشد پس منتظر این باشید که  در بلند مدت فالوورهای خود را  از دست بدهید.

آیا شما حوصله خواندن کپشن های بلند بالا را دارید؟

اکثر دنبال کنندگان اینستاگرام در مواقع استراحت و یا اوقات فراغت به سراغ این شبکه ی اجتماعی می آیند، اما مخاطبان در هر رده سنی که باشند اصولاً به عنوان سرگرمی در اینستاگرام گردش می کنند. خوب است که در این بین اطلاعات مفیدی به دستشان برسد اما به شرط اینکه با متن های طولانی و آزار دهنده در کپشن پست همراه نباشد. بشخصه پست هایی که کپشن زیادی دارند را دنبال نمی کنم، بنابراین پیشنهاد این است که حق مطلب محتوا  پست را در چندین خط جا داده و منتشر کنید.

فالوور ها چه نوع محتوایی دوست دارند؟

بنابر آمار رسمی ثبت شده مخاطبان تمام شبکه های اجتماعی پر استفاده در دنیا مانند اینستاگرام، یوتیوب، تلگرام و از این قبیل موارد بیشتر محتواهای ویدیویی را دنبال می کنند، چندی پیش اینستاگرام نیز با علم بر این موضوع که کاربران چه می پسندند، مدت زمان انتشار پست های ویدیویی را افزایش داد، هر چند هنوز هم می تواند بهتر از این عمل کند. بعد از ویدیو ، محتواهایی با تصاویر گرافیکی زیبا،  اینفوگرافیک،   وکتور و … در اولویت قرار دارند و سپس محتوای صرفا متن…

شما با توجه به نوع کسب و کار خود می توانید پیج خود را  بهصورت رسمی با رنگ های سنگین دیزاین کنید و یا از رنگ های شاد با تصاویر فانتزی استفاده کنید. باز هم خاطر نشان می کنیم، می توانید از مشاوره و آموزشهای اینستاگرام مارکتینگ در دیجیتال برندینگ کی یوزر بهره مند شوید تا  متخصصان و طراحان ما با ایده های خلاقانه دیزاینی مطلوب برای صفحه اینستاگرام شما داشته باشند و آن را مدیریت کنند.

به کی یوزر خوش آمدید
ارسال پیام