چگونه پیج اینستاگرام را بیزینسی کنیم؟

چگونه پیج اینستاگرام را بیزینسی کنیم؟

چگونه پیج اینستاگرام را بیزینسی کنیم؟

چگونه پیج اینستاگرام را بیزینسی کنیم؟

اگر شما صاحب یک پیج فروشگاهی هستید، یکی از راه هایی که با استفاده از آن می توانید به فروش بیشتر برسید، استفاده از اینستاگرام است.

در اینستاگرام با استفاده از پست و استوری میتوانید به دنبال کنندگان خود اطلاع رسانی کنید که چه محصول و یا خدماتی ارائه می دهید. اطلاع رسانی و پست گذاشتن، به منظور افزایش فروش در اینستاگرام قواعد و قوانین خاص خود را دارد.

با ما همراه باشید تا در ادامه به شما آموزش دهیم که چگونه پیج اینستاگرام را بیزینسی کنیم؟

مزایای پیج بیزینسی اینستاگرام

  • نمایش اطلاعات کسب و کار شما در بیو اینستاگرام
  • دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره دنبال کنندگان، پست و استوری
  • افزودن دکمه تماس با ما و ایمیل به صفحه شما
  • افزودن مکان به Bio اینستاگرام تا دنبال کنندگان شما راحت تر شما را در نقشه پیدا کنند
  • قابلیت ایجاد پست های تبلیغاتی اینستاگرام

 امکانات پیج نجاری اینستاگرام

دسترسی به اطلاعات آماری در Insight

این قابلیت تمام اطلاعات ضروری درباره پست شما در قالب اعداد و ارقام در اختیار شما قرار میدهد. به شما کمک میکند تا متوجه بشوید که چه محتوایی بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد اطلاعات بیشتری درباره مخاطب ها در اختیار شما قرار می دهد به عنوان مثال اطلاعاتی از قیبیل جنسیت دنبال کنندگان شما که چه تعداد زن و چه تعداد مرد شما را دنبال می کند

اتصال اکانت تجاری واتساپ به اینستاگرام

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که از طریق واتساپ با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کنید، باید بگوییم که راه‌حل سریع‌تری نیز برای این کار وجود دارد. اتصال واتس اپ بیزینس به اینستاگرام راه‌حلی است که شما با پیج تجاری اینستاگرام میتوانید انجام دهید و دنبال کنندگان شما با یک ضربه به صفحه واتساپ ادمین مستقیماً هدایت می‌کند.

در مقاله دیگر درباره واتساپ بیزینس به شما آموزش می دهیم

اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

با اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام، می‌توانید دنبال کنندگان خود را به وبسایتتان هدایت کنید و آمار بازدید از وب سایت را افزایش دهید. همچنین میتوانید در امر تبلیغات از آن استفاده کنید.

در مقاله دیگر اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام را به شما آموزش داده ایم.

چگونه پیج اینستاگرام را بیزینسی کنیم؟

گام اول

ابتدا وارد پیج اینستاگرام خود شوید. از منوی زیرین اینستاگرام روی پروفایل خود ضربه بزنید، از منوی همبرگری وارد بخش تنظیمات(setting) شوید.

 

چگونه پیج اینستاگرام را بیزینسی کنیم؟

 

گام دوم

در منو روی گزینه حساب کاربری (Account) ضربه بزنید. و در صفحه جدید، گزینه (switch to perofecinal account) را انتخاب کنید، سپس با فشردن دکمه continue وارد مرحله بعد شوید

 

چگونه پیج اینستاگرام را بیزینسی کنیم؟

 

گام سوم

بعد از آن که مراحل بالا را طی کردید. در صفحه ی بعدی نوع کسب و کار و حرفه ی خود را در دسته بندی ها انتخاب کنید. و سپس دکمه انجام شد (Done) را قشار دهید

 

چگونه پیج اینستاگرام را بیزینسی کنیم؟

 

گام چهارم

بعد از آن که نوع کسب کار خود را انتخاب کردید. در مرحله ی بعدی، گزینه های creator و business را مشاهده میکنید. همان طور که از اسم آن پیداست برای پیج بیزینسی اینستاگرام باید مورد business را انتخاب کنید

در ادامه درباره تفاوت این دو گزینه به شما توضیح می دهیم

گام آخر

در ادامه شما میتوانید اطلاعات خود را اعم از ایمیل، آدرس، شماره تلفن را وارد کنید سپس در مرحله آخر میتوانید اکانت فیس بوک خود را اضافه کنید یا از این مرحله گذر کنید.

 

چگونه پیج اینستاگرام را بیزینسی کنیم؟

 

بدین ترتیب شما می توانید طی چندین مرحله ساده حساب کاربری یا پیج اینستاگرام را از کاربری ساده به بیزینس تبدیل کنید.

پس از انکه فهمیدیم چگونه پیج اینستاگرام خود را بیزینسی کنیم. در ادامه درباره معایب و تفاوت آن با پیج های دیگر توضیح میدهیم.

معایب پیج تجاری اینستاگرام

پیج بیزینسی اینستاگرام تنها یک عیب بزرگ دارد. زمانی که شما پیج اینستاگرام خود را به پیج بیزینسی تغییر می دهید. به شبکه های فیسبوک و اینستاگرام وصل میشوید. این پلتفرم ها بی صبرانه منتظر مخاطب هستند و مطمئن هستند که شما از تبلیغات استفاده خواهید کرد تا کلیک و فالور بیشتر دریافت کنید. و اگر از آنها استفاده نکنید و از آپشن های غیر رایگان بصورت رایگان بهره ببرید به عنوان ضرر مالی بحساب می آیید و این پلتفرم ها با دستکاری اکانتتان باعث میشود که پست های شما کمتر بازدید بخورد

تفاوت پیج بیزینس با کریتور و شخصی

از اصلی ترین تفاوت پیج بیزینسی اینستاگرام، می توان به تجاری بودن آن اشاره کرد؛ در واقع از پیج بیزینسی همان طور که از نامش هم پیدا است، فقط کسب و کار ها استفاده می کنند. پیج کریتور همان طور که درباره او صحبت کردیم، فقط مخصوص بلاگر ها و اینفلوئنسر ها می باشد. در مقابل پیج شخصی فقط مخصوص کسانی است که قصد یک انجام یک فعالیت معمولی را دارند.

توجه داشته باشید که شما در اینستاگرام، می توانید از هر نوع پیجی که تمایل دارید استفاده کنید؛ ولی پیشنهاد می شود حتما تفاوت پیج شخصی، بیزینسی و کریتور را در انتخاب خود در نظر بگیرید.

چگونه اینستاگرام را از حالت بیزینس خارج کنیم؟

برای خروج از حساب تجاری اینستاگرام در تب پروفایل شخصی خود پس از انتخاب آیکن سه خطی بالای صفحه مراحل زیر را دنبال کنید:
Settings> Accounts> switch to personal account را انتخاب کرده و سپس گزینه switch back را لمس کنید.

 

پربازدید ترین مقالات

خدمات ما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کی یوزر خوش آمدید
ارسال پیام