معایب و مزایای فالوور فیک در اینستاگرام

فالوور فیک اینستاگرام

معایب و مزایای فالوور فیک در اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم به بررسی خرید فالوور فیک اینستاگرام و ضررهای آن بر روی کسب ‌و کارها بپردازیم تا علاقه‌ شما نسبت به فالوور فیک از بین برود.

فالوور فیک اینستاگرام چیست؟

برخی صفحات در اینستاگرام تعداد دنبال ‌کننده‌های زیادی دارند اما اگر به لیست آنها سر بزنید، اکثر فالوورهای آن‌ ها غیرواقعی هستند و هویت واقعی ندارند. افراد زیادی هستند که با هزینه کم برای شما فالوور فیک جمع ‌آوری می‌ کنند اما این کار تنها به سود چنین افرادی و ضرر کسب ‌وکار شما است.

افزایش فالوور اینستاگرام باعث افزایش تعامل صفحه می ‌شود و در نهایت فروش محصول یا خدمات شما را افزایش می‌ دهد ؛ اما فالوور فیک اینستاگرام نه تنها به افزایش فروش شما کمک نمی ‌کند ، بلکه میزان تعامل صفحه شما را نیز کاهش می‌ دهد. الگوریتم‌ های اینستاگرام در حال آپدیت‌ هستند و الگوریتم ‌ها تا حد زیادی پیشرفته و هوشمند شده ‌اند. همین مسئله نیز بر روی صفحه شما تاثیر زیادی می گذارد که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

فالوور فیک اینستاگرام

 راه‌های خرید فالوور فیک

برای اینکه بتوانید این دسته از فالوور‌ها را به پیج خود باز کنید، دو راه کلی پیش رو دارید:

۱- نصب برنامه‌های فالوور گیر

می‌توانید این اپلیکیشن‌ها را از اپ استور‌ها دریافت و نصب کنید. بیایید به ساز و کار چند اپلیکیشن افزایش فالوور فیک و واقعی بپردازیم و آنها را بیشتر بشناسیم.

اپلیکیشن نینجا گرام

وقتی این برنامه را نصب می‌کنید، ابتدا لازم است هشتگی را که به پیج شما مربوط است، سرچ کنید. نرم‌افزار به صورت اتوماتیک، هر پستی که درباره‌ این هشتگ باشد را لایک می‌کند و از این طریق، و به مرور زمان می‌توانید فالوور‌های خود را افزایش دهید، که البته همه‌ آن‌ها واقعی و سود‌مند نیستند. خوب است بدانید این اپلیکیشن ساخت آمریکا است اما برای استفاده در ایران کرک شده است.

اپلیکیشن (turbo followers for Instagram)

این اپلیکیشن رایگان نیز به صورتی طراحی شده است تا همه‌ کاربرانی را که به پیج شما علاقه دارند را فالو کند. این ساز و کار (follow 4 follow) نامیده می‌شود و به مرور زمان می‌تواند باعث افزایش فالوور‌های شما شود.

برنامه (get followers)

پس از ورود به این اپلیکیشن باید به صورت دستی، اکانت‌های مد نظر را در فالو کنید. در ازای ورود هر (ID) شما ده سکه دریافت می‌کنید و پس از گذشت زمان، می‌توانید با اعتبارتان در اپلیکیشن، در اینستاگرام فالوور دریافت کنید.

۲- سایت‌هایی برای خرید فالوورهای فیک

زمانی که عبارت «خرید فالوور فیک» را در گوگل سرچ می‌کنیم، سایت‌های بی‌شماری را می‌بینیم که می‌توانند در ازای مبلغی، به شما فالوور و لایک فیک بفروشند. البته باید در نظر داشته باشید که به سراغ فروشگاه‌های امن و دارای نماد اعتماد بروید که خدماتی واقعی را به شما عرضه می‌کنند.

معمولاً در این سایت‌ها، بسته‌های متنوعی به شما پیشنهاد می‌شود که هرکدام تعداد و خدمات خاصی را به شما ارائه می‌کنند. بسته به نیاز پیج خود می‌توانید یکی از این بسته‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اما ما توصیه می‌کنیم به طور کلی قضیه‌ فالوورهای فیک را فراموش کنید. در ادامه درباره‌ معایب خرید فالوور فیک بیشتر به شما می‌گوییم.

فالوور فیک اینستاگرام

چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

با خرید فالوور فیک، تعامل پیج شما روز به روز، کمتر می شود و در صورت داشتن چنین کاربرانی، پست های منتشر شده از جانب شما برای همه فالووها قابل نمایش نیست.

فالوورهای فیک، از آن جهت که جزوی از مخاطبان هدف شما نیستند، برای بالا بردن نرخ تعامل (engagement ) پیجتان نیز کاربردی نخواهند داشت؛ زیرا درصد زیادی از این فالوورها همان طور که از نامشان پیداست، غیرواقعی یا تقلبی هستند و برای افزایش تعداد لایک ها، کامنت ها، تعداد بازدید استوری ها و ویو ویدئوها نقش مهمی را ایفا نمی کنند.

هویت فالوورهای فیک، مشخص نیست و همین موضوع می تواند به ضرر شما و کسب و کارتان تمام شود.

اما این نکته را به یاد داشته باشید که تقریباً هر حسابی خواسته یا ناخواسته پیروان جعلی دارد. بعضی اوقات حساب های ایجاد شده توسط ربات ها یا هکرها در شبکه های اجتماعی شما را دنبال می کنند و بعید به نظر می رسد که تعاملی از این “کاربران” داشته باشید. پس در نتیجه نرخ تعامل کاربر با حساب کاربری شما کاهش میابد.

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم مهم ترین عاملی که باعث می شود از فالوور فیک، استفاده نکنید کاهش نرخ تعامل پیج شماست و این موضوع از هر زاویه ای، یک امتیاز منفی برای فعالیت شما در اینستاگرام محسوب می شود.

دلایل عدم استفاده از فالوور فیک در اینستاگرام

  • تعامل یا اینگیجمنت پیجتان، نه تنها افزایش نمیاید بلکه روز به روز شاهد کاهش آن نیز خواهید بود
  • با استفاده از فالوور فیک، درآمد شما چه از راه تبلیغات و چه از راه فروش محصولات، تغییر چندانی نمی کند.
  • اعتبار پیج شما در مقابل فالوورها و الگوریتم های اینستاگرام، به عنوان صاحب یک فروشگاه اینترنتی، بلاگر، اینفلوئنسر و … کاهش پیدا می کند.
  • اینستاگرام با استفاده از الگوریتم های خود، فالوورهای فیک یا تقلبی را شناسایی و تعداد فالوورهای پیج شما، به یکباره ریزش میکند.
  • شما به عنوان یک اینفلوئنسر یا بلاگر، در صورت داشتن فالوورهای فیک، نمیتوانید به اندازه کافی روی فالوورها و مخاطبان خود تاثیر بگذارید.
  • با کمتر شدن تعامل، لایک، کامنت، سیو و شیر، پیج شما برای دریافت ورودی از اکسپلور، شانسی نخواهد داشت و کاهش همه این موارد به ضرر شماست.

مزایای فالوور فیک اینستاگرام چیست؟

شاید گفتن این جمله که فالوور فیک، در کنار تمام معایب آن، مزایایی هم دارد کمی عجیب باشد؛ اما باید بپذیریم که یک مزیت غیر قابل انکار، برای جذب فالوور بیشتر دارد.

میتوان از این موضوع، اینگونه نتیجه گرفت، زمانی که تعداد فالوورهای پیج شما به صورت 10kیا 15kنوشته شود فالوورهایی که به پیج شما می آیند و پروفایل شما را بررسی میکنند با اعتماد بیشتری روی دکمه follow کلیک می کنند.

احتمالا با خواندن متن بالا تصمیم گرفته اید که از فالوور فیک، برای پیجتان استفاده کنید؛ بله به راحتی می توانید دست به کار شوید و از این راه، برای رشد پیج خود استفاده کنید؛ اما به یاد داشته باشید که عواقب زیان بار این کار، جبران ناپذیر خواهد بود و شاید مخاطبان واقعی خود را نیز با انجام این حرکت، از دست بدهید.

پربازدید ترین مقالات

خدمات ما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کی یوزر خوش آمدید
ارسال پیام