سرویس های برتر کوتاه کننده لینک

لینک کوتاه

سرویس های برتر کوتاه کننده لینک

کوتاه کننده لینک تکنیکی است که می‌تواند یک لینک طولانی را به شکلی کوتاه‌تر نمایش دهد و با کلیک بر روی آن مستقیما به صفحه مدنظر هدایت شوید. عمده‌ این سرویس‌های کوتاه‌کننده لینک در واقع یک Redirect (تغییر مسیر) برای شما ایجاد می‌کنند. لینک‌های کوتاه برای قرار گرفتن در پیامک، بیوگرافی اینستاگرام و تلگرام و یا توییت با محدودیت کاراکتر مناسب‌ترند. همچنین امکان پیگیری آنها باعث می شود کمپینهای خود را بهتر ردیابی کنید. بازخورد هر یک از کمپین ها موفقیت یا عدم موفقیت آنها در تصمیمات آینده ما بسیار تاثیرگذارند. بسیاری از سرویس‌های کوتاه کننده لینک رایگان هستند و استفاده از آن‌ها نیز بسیار ساده است. اما برخی دارای محدودیت‌هایی هستند.

کوتاه کننده لینک چیست؟

کوتاه کننده لینک سایت هایی هستند که لینک طولانی شما را کوتاه می کنند و روی دامین اصلی سایت به شما لینکی جدید ارائه می دهند. مثل این لینک : https://goo.gl/ZmYLCn که معمولا با حروف مختلفی همراه است. هنگامی که روی این لینک کلیک کنید به صفحه ای از سایت من با عنوان ” انگیزه از دست رفته را چگونه برگردانیم؟” وارد می شوید. خب این کار چه فایده ای دارد؟

در واقع سرویس های کوتاه کننده لینک از اسمی که دارند معلوم است برای چه منظور استفاده می شوند. لینک های بلند شما را کوتاه می کنند. اما واقعا همیشه برای کوتاه کردن لینک باید از این سرویس ها استفاده کنیم؟ چه دلایل دیگری وجود دارد که افراد از کوتاه کننده های لینک استفاده می کنند؟

درباره اضافه کردن <<لینک به استوری اینستاگرام>> مطالعه کنید.

چرا بعضی وقت ها باید از کوتاه کننده لینک استفاده کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد تا لینکی کوتاه شود. مردم با انگیزه های مختلف از سایت های کوتاه کننده لینک استفاده می کنند.

کوتاه کننده لینک های خیلی طولانی

لینک های خیلی طولانی برای خیلی ها ناخوشایند است. به همین دلیل اولین مورد استفاده از کوتاه کننده های لینک همین کوتاه کردن لینک های خیلی طولانی است. خیلی جاها نمی توان لینک خیلی طولانی ارسال کرد و مجبور هستیم لینک را کوتاه تر کنیم. که در ادامه به اون ها اشاره مبکنبم

کسب درآمد از کوتاه کننده‌ لینک

کسب درآمد از اینترنت، موضوعی است که بیشتر افراد به آن علاقه دارند. اما یکی از روش‌هایی که برخی از افراد از آن برای کسب درآمد استفاده می‌کنند، کوتاه کردن لینک است. برخی از سرویس‌های کوتاه کننده لینک که در پایین معرفی می‌کنیم، امکان درآمدزایی دارند و شما می‌توانید با ثبت نام در آنها و کوتاه کردن لینک، کسب درآمد کنید.

روش کار این سرویس‌ها به این صورت است که شما در یکی از این سرویس‌ها ثبت نام می‌کنید و لینک‌های کوتاه‌شده را در جایی مانند وب‌سایت یا شبکه اجتماعی و هر جای دیگری قرار می‌دهید. زمانی که شخصی روی این لینک‌ها کلیک کند، مبلغی به پنل شما واریز می‌شود و زمانی که درآمد شما به میزان مشخصی رسید، می‌توانید آن را برداشت کنید.

درباره <<کسب درآمد از یوتیوب>> مطالعه کنید.

لینک کوتاه

ربات کوتاه کننده لینک تلگرام چیست؟

در تلگرام هم، می‌توانید از ربات کوتاه کننده لینک استفاده کنید. با این ربات‌ها، می‌توانید خیلی راحت لینک‌ها را کوتاه کنید. ربات‌های زیادی در تلگرام هستند که کار آن‌ها کوتاه کردن لینک است. در واقع آن‌ها لینک‌های شما را در برخی از سرویس‌هایی که در بالا معرفی شد کوتاه می‌کنند و لینک کوتاه شده را در همان لحظه به شما تحویل می‌دهند.

در اینجا من چند ربات کوتاه کننده لینک در تلگرام را معرفی می‌کنم که در حال حاضر، تمامی آن‌ها سالم هستند و لینک‌های شما را کوتاه می‌کنند. من تنها آی‌دی ربات‌ها رو در اینجا قرار می‌دم. می‌تونید در قسمت جستجوی تلگرام، این‌ها رو جستجو کنید.

  • urlshorten_bot
  • ShortUrlBot
  • PlinkBot

سرانجام کوتاه کننده لینک گوگل چه شد؟

یکی از سرویس‌هایی که گوگل ارائه می‌داد، سرویس goo.gl برای کوتاه کردن لینک بود که در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ (۳۰ مارچ ۲۰۱۹) این سرویس از طرف گوگل بسته شد و اعلام کرد که این سرویس دیگر قابل ارائه نمی‌باشد. البته گوگل اعلام کرده که لینک‌های کوتاه شده قبلی، کماکان به مسیر هدایت‌شده خود هدایت می‌شوند. ناگفته نماند که این سرویس، پیش از قطع‌شدن، محبوب‌ترین سرویس کوتاه کننده لینک بود.

معرفی بهترین سایت های کوتاه کننده لینک

سایت های کوتاه کننده لینک در دنیا زیاد هستند ولی آیا همه آن ها قابل اطمینان و خوب هستند؟ در ادامه شما را با بهترین سایت های کوتاه کننده لینک آشنا می کنم. دو فاکتور مهم در خوب بودن سایت کوتاه کننده لینک، تعداد بک لینک ها و رتبه الکساش است. پس سعی کنید به این دو نکته حتما توجه کنید.

لینک کوتاه

bit.ly

یکی دیگر از بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک سایت bit.ly است که در کشور ما هم محبوب است و خیلی از دیجیتال مارکتر ها از آن استفاده می کنند. از مزیت های خوب این سرویس می توان به سفارشی سازی لینک های کوتاه شده و آنالیز دقیق کلیک ها روی آن ها اشاره کرد.

لینک کوتاه

cutt.ly

یکی از بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک خارجی که این روزها مورد استفاده کاربران ایرانی زیادی قرار گرفته شده، سایت cutt.ly است. این سایت با رتبه الکسای حدود 2 هزار هند توانسته به یکی از بهترین سایت های کوتاه کننده لینک در دنیا تبدیل شود. برای استفاده از این سایت حتما باید عضو شوید تا بتوانید لینک های خود را مدیریت و کوتاه کنید.

لینک کوتاه

Tinyurl

Tinyurl هم جز یکی از بهترین و محبوب ترین سرویس های کوتاه کننده لینک خارجی در دنیا است. در tinyurl هم می توانید لینک های کوتاه شده خود را سفارشی کنید. اما از عیب های این سرویس کوتاه کننده لینک می توان به عدم رد گیری و آنالیز کلیک ها در آن اشاره کرد.

لینک کوتاه

Ow.ly

به تازگی Ow.ly به یکی از ابزارهای مفید در سایت معروف  Hootsuite اضافه شده است. Ow.ly هم یکی از قدیمی ترین کوتاه کننده های لینک محسوب می شود که با ادغام آن در سایت بزرگ Hootsuite کارایی بیشتری پیدا کرده است. در این سرویس کوتاه کننده لینک امکان آنالیز دقیق لینک های کوتاه شده در شبکه های اجتماعی برای شما فراهم شده است.

v.ht

این سرویس هم یکی از سرویس های پر کاربر در بین سرویس های کوتاه کننده لینک محسوب می شود. این سرویس هم به شما امکان آنالیز دقیق لینک های کوتاه شده و همچنین سفارشی سازی آدرس های کوتاه شده را می دهد.

shorl.com

یکی دیگر از بهترین و قدیمی ترین سرویس های کوتاه کننده لینک خارجی سایت shorl.com است. یکی از ویژگی های خوب این سایت کوتاه کننده لینک این است که با افزونه ای که برای مرورگر های کروم و فایرفاکس در اختیارتان قرار می دهد می توانید در هر صفحه وبی که هستید آن را به لینک کوتاه تبدیل کنید. فقط کافی است در هر صفحه ای که هستید با استفاده از افزونه ای که روی مرورگر خود نصب کرده اید اقدام به کوتاه کردن لینک آن صفحه کنید.

وان دا

وان دا یکی از جدیدترین وبهترین کوتاه کننده های لینک است که به تازگی کار خود را شروع کرده است. امکاناتی که سایت وان دا دارد نسبت به سایت های دیگر پیشرفته تر است و همینطور قابلیت کسب درآمد برای وبمستران را هم دارد. با کوتاه کننده لینک وان دا خیلی راحت می توانید لینک های خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم کوتاه کنید.

زایا

یکی از بهترین سرویس های جدید در زمینه کوتاه کننده لینک سایت زایا به آدرس zaya.io است. این سایت که زیر مجموعه سون هاست است امکانات منحصر به فردی نسبت به دیگر کوتاه کننده های لینک دارد. به عنوان مثال یکی از از بهترین مزیت های کوتاه کننده زایا این است که می توانید دامین خود را به زایا متصل کنید و لینک های کوتاه خود را روی سایت خودتان به صورت شخصی سازی شده داشته باشید.

پربازدید ترین مقالات

خدمات ما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کی یوزر خوش آمدید
ارسال پیام