روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

اگر شما هم خواستار مشاهده و یا دانلود عکس پروفایل اینستاگرام هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

احتمالا تا به حال برایتان پیش آمده باشد که بخواهید عکس پروفایل اینستاگرام یکی از دوستان‌تان را بزرگ کرده و یا دانلود کنید. اینستاگرام چنین قابلیتی را به کاربران ارائه نمی‌کند و شما قادر به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام کسی به صورت مستقیم نیستید. هرچند اینکار نشدنی نیست.

روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام 

برخلاف تلگرام و دیگر اپلیکیشن‌های مشابه، اینستاگرام امکان مشاهده عکس پروفایل کاربردان دیگر در ابعاد بزرگ و با کیفیت اصلی را به ما نمی‌دهد؛ چه برسد به ذخیره آن روی گوشی! اما روش‌های ساده‌ای برای انجام این کار وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید عکس پروفایل اینستاگرام هر کاربر را در ابعاد اصلی ذخیره کنید.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام از طریق ربات v-user

اگر به دنبال یک ربات حرفه ای و همه کاره هستید که بتواند انواع محتوا را با کیفیت اصلی از اینستاگرام دانلود کنید و آنها را در هارد کامپیوترتان ذخیره نمایید، ما ربات دانلود از اینستاگرام کاربر مجازی را به شما توصیه میکنیم.
این ربات کاملا رایگان است و میتوانید از لینک زیر (از سایت سازنده آن که کاملا ایرانی و فارسی است) دانلود کنید.

لینک دانلود: دانلود ربات اینستاگرام v-user

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

 دانلود عکس پروفایل اینستاگرام از طریق وبسایت instadp

برای مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه واقعی و دانلود آن می توانید از وب سایت رسمی مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام به آدرس  www.instadp.com مراجعه کرده و از آن استفاده کنید.

در قسمت Enter IG Username ، نام کاربری فرد مورد نظری که می خواهید عکس پروفایل او را دانلود کنید وارد کرده و سپس دکمه View DP را انتخاب کنید .

به این ترتیب وب سایت ، عکس پروفایل اینستاگرام فرد مورد نظر را در اندازه واقعی لود می کند و شما می توانید عکس را مشاهده و دانلود نمایید.

با انتخاب اولین تصویری که سایت برای شما به نمایش در می آورد آن را در بزرگترین سایز ممکن مشاهده سپس ذخیره نمایید .

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام استفاده از آپ instadp

روش دیگری که برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام دیگران وجود دارد ، استفاده از نرم افزار Instapp می باشد . این نرم افزار هم برای سیستم عامل ios  و هم برای    اندروید موجود است .کار با این اپلیکیشن بسیار ساده بوده و شما می توانید با وارد کردن   Username فرد مورد نظر(فالوور) در قسمت جستجو و کلیک روی دکمه Go می توانید ظرف چند ثانیه عکس پروفایل فرد مورد نظر را در اندازه واقعی مشاهده و سیو کنید .
مزیتی که این روش دارد این است که حتی با وجود اینکه کاربر مورد نظر پروفایلش را روی حالت Private تنظیم کرده باشد باز هم قادر به مشاهده و دانلود عکس پروفایل او خواهید بود .

مقاله پیشنهادی دانلود و دخیره لایو اینستاگرام

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با مرورگر

برای مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام فرد مورد نظر ، وارد سایت رسمی اینستاگرام به آدرس Instagram.com شوید و یا اینکه نسخه تحت وب اینستاگرام را باز کنید و سپس وارد حساب کاربری خود شوید . اکنون وارد اکانت اینستاگرام فرد مورد نظر خود شده و بر روی عکس پروفایل او کلیک راست کنید . در منوی لیستی باز شده گزینه View image را انتخاب کنید .

عکس مربوطه در سایز کوچک و ابعاد 150*150 باز می شود . در نوار آدرس مرورگر از لینک تصویر عبارت  s150x150/  را حذف کنید و Enter را بزنید .

به این ترتیب عکس پروفایل فرد مورد نظر در ابعاد واقعی نمایش داده می شود . بر روی عکس راست کلیک کرده و گزینه Save Image As را انتخاب کنید تا عکس مورد نظر در کامپیوترتان ذخیره شود .

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

اپلیکیشن دانلود عکس پروفایل اینستاگرام Qeek for Instagram

و اما دانلود عکس پروفایل Instagram از طریق چه اپلیکیشن‌هایی انجام می‌شود؟ روش بعدی که می‌توانید با استفاده از آن عکس پروفایل کاربران را دانلود و یا در اندازه اصلی مشاهده کنید، استفاده از برنامه‌های دانلود عکس است.

Qeek for Instagram یک برنامه دانلود با کیفیت اصلی است. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید عکس پروفایل کاربران را در اندازه اصلی و با کیفیت Full HD تماشا و ذخیره کنید. این اپلیکیشن بسیار شبیه سایت INSTADP است. برای استفاده از این اپلیکیشن نیازی به ثبت نام نیست. با استفاده از این برنامه می‌توانید عکس پروفایل کاربران را تا 800% بزرگتر ببینید!

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با برنامه Profile Photo Downloader for instagram

برنامه دانلود Profile Photo Downloader for instagram نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که با استفاه از آن می‌توانید عکس پروفایل دیگر کاربران را دانلود کنید.

ابتدا این اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود کرده و سپس نصب کنید.

  1. با این اپلیکیشن از دو راه می‌توانید عکس پروفایل کاربران را بزرگنمایی و یا ذخیره کنید:
    راه اول سرچ کردن آیدی و نام کاربری افراد در این برنامه است. بعد از پیدا حساب فرد مورد نظر با انتخاب آن می‌توانید عکس پروفایلش را مشاهده کرده و با کلیک روی گزینه دانلود می‌توانید عکس را دانلود کنید.
  2. راه دوم نیز کپی کردن آدرس url پروفایل کاربر است. برای این کار همانطور که در قسمت اول مقاله توضیح دادیم باید پروفایل شخص را در اپلیکیشن اینستاگرام باز کنید و بعد روی آیکون سه نقطه بالا سمت راست کلیک کنید بعد روی copy url profile کلیک کنید. سپس با وارد کردن آدرس فرد در این برنامه به صورت خودکار، عکس پروفایل دانلود می‌شود.

در Profile Photo Downloader for instagram امکان به اشتراک گذاری عکس‌ها نیز وجود دارد.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از ربات

ربات دانلود عکس از اینستاگرام instaprofile_bot@. برای دسترسی به instaprofile_bot فقط کافی است که در قسمت جستجوی تلگرام خود instaprofile_bot@ را سرچ کنید یا روی instaprofile_bot@ ضربه بزنید.

ربات را انتخاب کنید. بعد روی گزینه start بزنید. بعد از این مرحله دستورات ربات برای شما ارسال می‌شود.

سخن آخر

در این مقاله به آموزش 4 روش کارآمد برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی پرداختیم. برای ذخیره عکس پروفایل می‌توانید از ربات‌های تلگرام کمک بگیرید، به سایت تخصصی دانلود اینستاگرام بروید یا از اپلیکیشن مخصوص ذخیره پروفایل اینستا استفاده کنید. اگر شما راه بهتری برای این کار سراغ دارید آن را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

پربازدید ترین مقالات

خدمات ما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کی یوزر خوش آمدید
ارسال پیام