تولید محتوا برای اینستاگرام

تولید محتوا برای اینستاگرام

تولید محتوا برای اینستاگرام

همه چیز درباره تولید محتوا برای اینستاگرام!

اینستاگرام این روزها به بستری مهم برای درآمد زایی کسب و کار ها و افراد مختلف درآمده است.اگر به اطرافتان نگاهی بیاندازید متوجه میشوید که مردم زمان زیادی را در فضای مجازی میگذرانند. اینستاگرام در حال حاضر تاثیر گذارترین شبکه اجتماعی است که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند. بررسی ها نشان میدهدکه کیفیت بالای محتوا در کنار تداوم رمز موفقیت صفحات محبوب در لینستاگرام است.

تولید محتوا برای اینستاگرام چیست؟

به هر چیزی که در اینستاگرام به اشتراک بگذارید محتوا می گویند.تولید محتوا برای اینستاگرام شامل عکس، متن و فیلم می باشد. اما محتوا داریم تا محتوا!!

اگر با برنامه و به صورت هدفمند تولید محتوا برای اینستاگرام انجام دهیم، نه تنها کاربران را به صفحه شما علاقمند می سازد، بلکه سبب گسترش کسب و کار شما و افزایش فروش میشود

اگر برای تولید محتوا به صورت حرفه ای نیاز به کمک دارید میتوانید به کی یوزر اعتماد کنید.

نحوه تولید محتوای برای اینستاگرام!

الگو های اماده را بررسی کنید

تصاویر و گرافیک هایی که در محتوا استفاده میشود،مخاطب را ترقیب میکند که پست و استوری شما را تا انتها تماشا کند و باعث افزایش بازدید استوری و پست اینستاگرام میشود.

ابزار های مختلفی وجود داره که به شما در تولید محتوا برای اینستاگرام کمک میکند، مانند ابزار های طراحی انلاین یا ابزار هایی مثل فتوشاپ که به شما در طراحی یک قالب زیبا برای پست یا استوری اینستاگرام کمک میکنه.

تولید محتوا برای اینستاگرام

استفاده از عکس های موجود با کیفیت!

استفاده از عکس های موجود در تولید محتوا برای اینستاگرام کار جالبی نیست، اما به این معنا نیست که ما نباید از آنها استفاده کنیم.

در مواقعی که عکس های مشابه برای کارتون وجود داره شما میتونید با دانلود کردن عکسهای با کیفیت از اون عکس ها استفاده کنید و به تولید محتوا اینستاگرام بپردازید.

همچنین یک سری از سایت های دانلود عکس وجود داره که عکس هایی با رزولیشن بالا در اختیارتون قرار میده و میتونید بر اساس کاری که انجام میدید از اون عکس ها استفاده کنید.

نکات مهم طراحی عکس ها در تولید محتوا

از قانون یک سوم در عکاسی برای جایگذاری عکساتون استفاده کنید.

قانون یک سوم یک قانون کلاسیک برای عکاسیه که شما میتونید به راحتی در تولید محتوا برای اینستاگرام استفاده کنید.برای اینکار عکستون رو به 9 قسمت تقسیم میکنید به طوری که جالب ترین ویژگی های عکس شما در تقاطع خطوط افقی و عمودی قرار بگیره.

از حاشیه های سفید در عکساتون استفاده کنید.

استفاده از حاشیه های سفید در عکس شما میتواند تاثیر بسیاری در جذب مخاطبت نسبت به زمانی که از عکس خام استفاده میکنید داشته باشه و اینکه اگه از عکس های شلوغ استفاده میکنید که کل کادر رو پر کرده حاشیه سفید میتونه برای جذب بیشتر کمکتون کنه.

اگر این دو قانون را برای عکس ها در تولید محتوا برای اینستاگرام رعایت کنید. در افزایش مخاطب برای شما بسیار تاثیر گذار است

تولید محتوا برای اینستاگرام

نکاتی که در تولید محتوا برای اینستاگرام نباید فراموش نکنید!

استفاده از داستان سرایی برای تولید محتوا

پس از اینکه عکس رو انتخاب کردیم زمان اون میرسه که برای آن تولید محتوای متنی داشته باشیم. برای اینکه متنی جذاب باشد و مخاطب رو به خودش جذب کند میتوانید از داستان سرایی استفاده کنید. ولی این موردهم مد نظر داشته باشید که داستان شما باید مرتبط با عکسی که میزارید باشد. اینکار به افزایش بازدید استوری و پست کمک کند، همچنین مخاطب بیشتر جذب خواندن محتوا می شود

برنامه ریزی برای هر محتوا

برنامه ریزی برای محتوای هر پست میتونه تاثیر بسیاری در جذب مخاطب داشته باشد، اینکه پست هایی که میزارید به هم دیگه مربوط باشد یک قسمت مهم از تولید محتوا برای اینستاگرام به حساب میاید.

نکته دیگری که به افزایش بازدید شما کمک می کند، زمان بندی دقیق برای هر پست است. به این صورت که شما در یک زمان مشخص پست بگذارید و برای همه روز ها این مورد رو رعایت کنید.

برای این کار می‌توانید ازقسمت insights خود اینستاگرام یا نرم افزار های دیگ  که مخصوص این کار هستن استفاده کنید.

اهمیت شناخت مخاطب در تولید محتوا

در تولید محتوا به گروه سنی مخاطب توجه کنید. اینکه مخاطب شما چند ساله هست و با چه هدفی شمارا دنبال میکند و اینکه علاقه مندی های مخاطب شما چی هست. دانستن این موارد باعث میشه شما بر اساس علایق مخاطبت کار بکنید و آن هارا بیشتر جذب پیج خودتان بکنید، مثلا اگه پیج آشپزی دارید مخاطب عمده شمارو میتونه خانم ها تشکیل بده.

استفاده از جملات پرانرژی در محتوا

از جمله پست هایی که مخاطب خیلی زیادی رو به خودش جذب میکند، پست هایی با مضمون پر انرژی و جملات انگیزشی بوده که مخاطب خیلی زیادی رو به خودش جذب میکند.پس در انتشار مطالب و پست برای تولید محتوای خودتون از جملات انگیزشی یا مضامین پر انرژی استفاده کنید.

استفاده از کامنت ها و دایرکت ها محتوا

اگه پیج فروش محصول یا تولید محتوا دارید میتونید از کامنت هایی که زیر پست شما میفرستن یا حتی دایرکت هایی که براتون ارسال میکنن استفاده کنید به این صورت که اگر موضوعی رو مطرح کردند یا سوالی از شما پرسیدند اون رو به صورت عمومی جواب بدید و برای تولید محتوای خود از این روش نیز استفاده کنید.

همکاری با اینفلوئنسرهاست

همکاری با اینفلوئنسر هایی که به صورت حرفه ای کار میکنند و مخاطبان زیادی دارند. به افزایش بازدید شما بسیار کمک میکند.اینفلوئنسرها مخاطبان گسترده‌ای دارند و می‌توانند از حضور خود در شبکه‌های اجتماعی برای تبدیل آن‌ها به خریداران احتمالی برندها استفاده کنند.

ارتباط نزدیک برقرار کنید

هرچه ارتباط بیشتری در این فضا برقرار کنید، شانس موفقیت شما بیشتر است. ارتباط با مخاطب‌ها که به طور کلی اصلی مهم و اساسی برای پیشرفت در فضای ایسنتاگرام است. مسلم است که ارتباط صمیمی با مخاطبان وفاداری آن‌ها را به همراه خواهد داشت و محبوبیتتان را بیشتر خواهد کرد.

اما از طرفی دیگر ارتباط با صفحات هم سو و شبیه به خود را فراموش نکنید. همواره سعی کنید به اجتماع همکاران خود ملحق شوید و با ساختن ارتباط بیشتر بتوانید هم‎ افزایی بیشتر داشته باشید. هم افزایی که در نهایت به نفع هر سه ضلع این مثلث خواهد بود. شما، همکاران و مخاطبان.

قیمت تولید محتوا برای اینستاگرام زیاد نیست!

قرار نیست برای تولید محتوا در اینستاگرام قسمت زیادی از بودجه خود را صرف کنید. در واقع می‌توان گفت تولید محتوای حرفه‌ای در اینستاگرام در قبال دیگر راه‌های تبلیغاتی هزینه‌ی کمتری دارد در حالی که می‌تواند اثربخشی بسیار بالاتری داشته باشد. توجه داشته باشید که تفاوت بین شما و دیگر کسب و کارهای موفقی که در اینستاگرام در حال فعالیت هستند، در تولید محتوای اصولی و کاربردی است.

حالا که فهمیدیم تولید محتوا چیست، هدف‌مان را شناختیم و دلیل حضور در این شبکه‌اجتماعی هم برایمان مشخص شد، جرأت شیرجه‌زدن پیدا می‌کنیم.

پربازدید ترین مقالات

خدمات ما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کی یوزر خوش آمدید
ارسال پیام