تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

در حال حاضر با اطمینان می‌توانیم عنوان کنیم که تبلیغات در اینستاگرام به یکی از پرطرفدارترین روش‌های تبلیغاتی و در عین حال یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات در دنیای دیجیتال تبدیل شده است و بسیاری از شرکت‌ها از این روش برای برندینگ و سودآوری استفاده می‌کنند.

این روش تبلیغاتی علاوه بر اینکه از نظر بازدهی نسبت به دیگر روش‌ها بیشترین اثربخشی دارد، همچنین از لحاظ میزان هزینه نیز در مقایسه با سایر روش‌ها این قابلیت را دارد که بتوان آن را کنترل کرد و همچنین در مورد تغییر آن تصمیم گرفت. به این صورت می‌توان در هر زمان آن را بر اساس بودجه و نیاز بهینه کرد و بر اساس میزان هزینه از تبلیغات نتیجه گرفت.

اما بسیاری از مدیران و کسب و کارها آگاهی و اطلاعات کاملی درباره هزینه و تعرفه تبلیغات در اینستاگرام ندارند و بعضا در برخی تبلیغات خود، هزینه‌ای بیشتر از آنچه باید پرداخت می‌کنند. در این حالت حتما باید اطلاعات درستی از میزان هزینه‌ها در پیج‌های مختلف و لیستی از بهترین پیج‌ها برای کسب و کار خود داشته باشید.

تبلیغات در اینستاگرام

اگر به دنبال تبلیغات در اینستاگرام هستید برای مشاوره و استعلام قیمت با کی یوزر تماس بگیرید.

انواع تبلیغات در اینستاگرام

  • تبلیغات گسترده در اینستاگرام

شاید برای شما هم سوال شده باشد که تبلیغات گسترده اینستاگرام اصلاً یعنی چه؟
این روش کاملا مناسب کسانی است که می خواهند یک شبه نتیجه بگیرند.
حالا چطور انجام می شود؟ مثلاً ۵۰ پیج قوی همزمان برای شما تبلیغ انجام می‌دهند؛ خب هماهنگی تبلیغات در ۵۰ پیج اینستاگرامی قطعاً کار ساده ای نیست و هزینه سرسام آوری هم دارد؛ نگران نباشید! تیم ایران مایند این کار را برای شما انجام می دهد.

علاوه بر اینکه درصدی از هزینه هایتان کم می شود، کاربران را کنجکاو می کنیم. حالا چگونه؟ بالاخره هر کاربری حداقل ۵ پیج از این لیست را دنبال می‌کند.
اگر بار اول به تبلیغ توجهی نکند، بار دوم هم آن را رد کند اما بالاخره بار سوم کنجکاوی بر او غلبه می‌کند و وارد پیج شما می‌شود. با این ذهنیت که: اصلا بزار ببینم چیه که انقدر همه ازش تعریف میکنن؟ و تمام! به هدفی که میخواستیم رسیدیم.

  • تبلیغات اینفلوئنسری

اینفلوئنسرها همان افرادی هستند که ما در یک حوزه خاص قبولشان داریم و چهره های معروفی در فضای مجازی هستند. اینفلوئنسر می تواند هنرمند، بلاگر، کمدین، بازیگر و… باشد.

حالا فکر کنید یک چهره محبوب اینستاگرامی، محصول شما را به بقیه پیشنهاد کند؛ به نظر شما چه اتفاقی می افتد؟
سیلی از مخاطبان و طرفداران وی به صفحه شما هجوم می‌آورند که مشتاقند مسیر او را دنبال کنند؛ لباس هایی شبیه او بپوشند؛ رنگ موی او را داشته باشند؛ دیزاین خانه ی خود را شبیه او بچینند؛
این افراد حتی اگر الان هم تبدیل مشتری شما نشوند در آینده به احتمال زیاد خواهند شد. به این نوع تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات اینفلوئنسری گفته می شود.

  • تبلیغ در اینستاگرام در صفحات عمومی

شاید شما هم چند تا از این پیج ها را در فالوینگ های خود داشته باشید. این پیج ها مخاطب خاصی ندارند و از زن و مرد و پیر و جوان دنبال کننده دارند.

مثلاً پیج هایی که حقایق و دانستنی های جالب را به اشتراک می گذارند یا حتی پیج هایی که ایده های خانه داری آموزش میدهند.

تبلیغات در این پیج ها معمولاً هزینه کمتری نسبت به روش های دیگر دارد.

  • تبلیغات اسپانسری اینستاگرام 

گزینه تبلیغ در اینستاگرام یعنی همان دکمه آبی رنگ promote در پایین هر پست مشاهده میکنیم.

این نوع تبلیغات، تبلیغ رسمی خود اینستاگرام است. در این نوع تبلیغ شما می توانید مشخص کنید که می خواهید چه افرادی تبلیغ شما را ببینند؟ چه جنسیتی داشته باشند؟ و علایق آنها در چه زمینه‌ای باشد؟
هزینه تبلیغات در اینستاگرام با این روش خیلی بالاست و از شانس بد ما ایرانی‌ها این گزینه برای ما فعال نیست و دلیل آن هم تحریم است.

  • تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

این نوع از تبلیغات در اینستاگرام بسیار به صرفه خواهد بود چون شما فقط به ازای تعداد بازدید پول می‌دهید.
مثلاً شما تعیین میکنید که استوری تبلیغ شما فقط ۵ هزار بازدید داشته باشد؛ ادمین پیج زمانی که تعداد بازدید به ۵ هزار رسید، استوری را پاک می کند. به همین سادگی!

بیشترین کاربرد این نوع تبلیغ برای زمان هایی است که می خواهید برای سایت یا اپلیکیشن تان ورودی بگیرید یا مسابقه ای دارید و…

تبلیغات در اینستاگرام

اگر به دنبال تبلیغات در اینستاگرام هستید برای مشاوره و استعلام قیمت با کی یوزر تماس بگیرید.

معیار های قیمت گذاری برای تبلیغات در اینستاگرام

  • میزان انگیجمنت:

در واقع این ویژگی بیان می کند که میزان بازدهی و درصد فعالیت کاربران در صفحه مورد نظر برای تبلیغ چه میزان است . در مجموعه ما تلاش بر این است تا صفحه هایی که از حداقل انگیجمنت قابل قبول برای تبلیغ برخوردار هستند استفاده شود.

  • تعداد فالوور:

در برخی از موارد تبلیغات در اینستاگرام به منظور افزایش آگاهی مخاطبین از نام تجاری و معرفی نام تجاری در سطح گسترده است. به همین منظور برخی مواقع میزان ارزش گذاری صفحات بر اساس تعداد فالوور آن­ها مشخص می­شود. با این حال تعداد فالوور معیار قابل قبولی برای تعیین قیمت پست و استوری های تبلیغاتی در اینستاگرام نیست. چرا که بسیاری از این افراد تعداد قابل توجهی فالوور غیرواقعی و غیر فعال دارند که در میزان امتیاز صفحه و دیده شدن تبلیغات موثر نیستند. بنابراین در نظر گرفتن متوسط مشارکت صفحه یا متوسط  بازدید (ایمپرشن) می‌تواند معیار مناسب تری جهت بررسی تعیین قیمت یک صفحه در اختیارمان بگذارد.

  • نوع تبلیغ:

تبلیغات در اینستاگرام به دو صورت استوری و پست منتشر می شود و تعرفه تبلیغات بر اساس نوع تبلیغ مشخص می شود. برخی مواقع نیز بر اساس نوع محتوا (ویدیو یا تصویر) قیمت گذاری مشخص می شود.

  • میزان تبلیغات:

برخی از صفحه های اینستاگرام به دلیل حجم محدود تبلیغات بازدهی بیشتری را نصیب صاحبان تبلیغ می کنند به همین دلیل تبلیغ در این صفحات با قیمتی متفاوت ارائه می شود.

  • جایگاه تبلیغ:

یکی دیگر از مواردی که به ندرت در تعیین قیمت تبلیغات در اینستاگرام تاثیر می گذار ساعت انتشار و یا جایگاه تبلیغ در صفحه مورد نظر است. برای مثال اگر تبلیغ به عنوان پست آخر منتشر شود به دلیل بازدهی و مشاهده بیشتر توسط کاربران قیمت متفاوتی را داراست.

  • موقعیت جغرافیایی دنبال کنندگان:

در برخی از صفحات با توجه به محتوای به اشتراک گذاشته شده یا نام صفحه پراکندگی جمعیتی مخاطبین متعلق به برخی مناطق خاص است. در این حالت تعداد محدود و یا برعکس آن قابل توجهی از مخاطبین هدف را شامل می شود که در تعیین قیمت صفحه تاثیر گذار است.

با همه این اوصاف نمی توان فرمول دقیق و مشخصی را برای تعیین قیمت هر صفحه به طور مجزا مشخص کرد. اما متخصصین ما در آژانس تبلیغاتی رسا با استفاده از مهارت و تجربه خود کمپین های تبلیغاتی را برای شما عزیزان برنامه‌ریزی می کنند تا حداکثر بازدهی ممکن را  برای نام تجاری و کسب و کار شما فراهم آورد.

ابزار تبلیغاتی رایگان برای تبلیغات در اینستاگرام

  • Crowdfire برای افزایش فالوور اینستاگرام

آیا به دنبال افزایش فالورهای خود در اینستاگرام هستید؟ اگر بدنبال چنین چیزی هستید، این ابزار رایگان اینستاگرام همه چیزهایی که نیاز دارید را فراهم می‌کند. در واقع یکی از مهمترین 15 ابزار تبلیغاتی رایگان برای تبلیغات در اینستاگرام Crowdfire هست. شما می‌توانید از نسخه دسکتاپ و یا برنامه های تحت اندروید یا ios استفاده کنید.

با کرودفایر شما براحتی می‌توانید فالورهای خود و گزینه‌های زیر را مدیریت کنید:

  1. بطور اتوماتیک کاربرانی که شما را فالو نکرده‌اند را آنفالو کنید.
  2. فالورهای حسابهای کاربری دیگر را به پیج خود دعوت کنید.
  3. می‌توانید لیستی از کاربران علاقمند به پیج خود داشته باشید (کاربرانی که شما را فالو نکرده‌اند ولی پیجتان را دنبال می‌کنند).
  4. می‌توانید فالورهای جدید یا افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند را ببینید.

تبلیغات در اینستاگرام

اگر به دنبال تبلیغات در اینستاگرام هستید برای مشاوره و استعلام قیمت با کی یوزر تماس بگیرید.

  • Social Insight برای اندازه گیری نتایج

این ابزار فوق العاده کاربردی، برای اندازه‌گیری نتایج تبلیغاتی در اینستاگرام بسیار کارآمد است. شما می‌توانید از این ابزار برای کنترل ارتباطات، توسعه فالورها، فعالیتها و سایر موارد دیگراستفاده کنید. Social Insight همچنین برای انتخاب بهترین زمان انتشار تبلیغات در اینستاگرام مفید است. این ویژگیها کافی نیست؟! این ابزار حتی به شما این امکان را می‌دهد تا به حسابهای مختلف خود لینک شوید و براحتی از یک حساب کاربری به حسابی دیگر بروید. در نتیجه زمانی که چندین حساب کاربری را مدیریت می‌کنید این ابزار بسیار کارآمد است.

  • Heepsy برای پیدا کردن اینفلوئنسر خوب

وقتی تصمیم می‌گیرید برای تبلیغات در اینستاگرام به سراغ اینفلوئنسرها بروید، ابتدا باید بهترین فرد برای کسب و کار خود را پیدا کنید. متاسفانه برخی از افراد فقط تعداد فالوئر بالا دارند اما تاثیرگذاری خوبی ندارند. اولین قدم این است که میزان مشارکت کاربران در صفحات آنان را بفهمید . هپسی یکی از ابزارهای خوب در پیدا کردن اینفلوئنسر در سراسر ایران است. شما می‌توانید اینفلوئنسرها را براساس میزان رشد فالوئرها، مشارکت کاربران، تعداد فالوئرها و حوزه های مختلف مشاهده کنید. در این برنامه می‌توانید با اینفلوئنسر مورد نظرتان تماس بگیرید یا مستقیماً به او پیام دهید.

  • Repost برای بارگذاری مجدد پست

احتمالا تا به حال کمبود امکان بارگذاری مجدد پست خود در اینستاگرام را احساس کرده‌اید. برنامه ری‌پست به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق حساب کاربری خود محتویات یک اکانت کاربری دیگر را منتشر کنید. شما بدین ترتیب می‌توانید عکسها و فیلمهایی را ذخیره کنید تا بعداً آنها را دوباره بارگذاری کنید، بدین ترتیب تنها کافی است محتوای موردنظر خود را جستجو و تنها با یک کلیک دوباره بارگذاری کنید. این برنامه بطور خودکار پست را از نویسنده اصلی نقل قول می‌کند.

  • Soldsie ابزاری برای حسابهای تجارت الکترونیک

این برنامه ابزاری عالی برای حسابهای ایکامرس یا همان تجارت الکترونیک است که در تبلیغات در اینستاگرام فعال است. برنامه Soldsie لینک بیو شما را به  حداکثر حالت ممکن بهینه می‌کند و تصاویر شما را به محتوای کاربرانتان که می‌خواهند آنها را ببینند، لینک می‌کند. شما همچنین می‌توانید تبدیلها را دنبال کنید و یک “سبد خرید” ایجاد کنید که بطور خودکار با پستهای محصولات اینستاگرام همگام سازی می‌شود.

  • SocialRank برای شناخت بیشتر کاربران

این برنامه ابزاری برای شناختن کاربران خود از طریق سه ویژگی زیر است:

شناسایی: با SocialRank شما می‌توانید به پروفایل تمامی فالورهای خود دسترسی داشته باشید.

سازماندهی: هنگامیکه تمامی فالورهای خود را وارد کردید، می‌توانید آنها را با توجه به فیلترهای مختلف سازماندهی کنید.

مدیریت: لیستهای شخصی ایجاد کنید و آنها در Social Rank ذخیره کنید، آنها را به توییتر ارسال کنید یا در قالب CSV ذخیره کنید.

پربازدید ترین مقالات

خدمات ما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کی یوزر خوش آمدید
ارسال پیام