انواع ادمین اینستاگرام

ادمین اینستاگرام

انواع ادمین اینستاگرام

معرفی کامل انواع ادمین اینستاگرام

تا حالا شده در بایوی بعضی از این پیج‌­های اینستاگرامی با یکی از جمله‌های زیر مواجه شوید:

  • پیج توسط ادمین اداره می‌­شود
  • به یک ادمین اینستاگرام برای پاسخ­گویی به دایرکت‌ها نیاز داریم
  • ادمین اینستاگرام شما را در واتساپ راهنمایی می‌­کند
  • ساعت پاسخ­گویی ادمین اینستاگرام از 8 صبح تا 4 بعدازظهر است
  • به یک ادمین اینستاگرام تولید محتوا نیازمندیم. 

من اولین‌بار که این جمله‌ها را خواندم، با خودم گفتم که مگر ادمین اینستاگرام چه‌کار می‌­کند که صاحب اصلی پیج نمی‌­تواند انجام دهد؟ جواب دادن به چهارتا دایرکت اینقدر سخت است که برایش یک‌نفر را استخدام می‌کنند؟ یعنی اگر یک پیج کاری ادمین نداشته باشد، موفق نمی‌­شود و به درآمد نمی‌رسد؟ مگر انواع مختلف ادمی وجود دارد؟ اصلاً از کِی و چه زمانی بود که بحث ادمین اینستاگرام و اداره یک پیج اینستاگرامی اینقدر داغ شد؟

درباره چگونگی تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام بخوانید؟

تاریخچه پیدایش ادمین اینستاگرام

کلمه Admin در اصل مخفف کلمه (Administrator) است که با گسترش استفاده مردم از دنیای مجازی، کم­ کم تغییر شکل داد و به شکل مدرن امروزی درآمد، مثل همین ادمین اینستاگرام

انواع ادمین اینستاگرام

ادمین اینستاگرام

ادمین بلاگر پیج اینستاگرام:

امکان ندارد که از بلاگرهای اینستاگرام چیزی نشنیده باشید. گرچه خیلی از افراد ممکن است معنای دقیق اینفلوئنسر مارکتینگ را ندانند، اما حداقل یک‌بار در دام این روش از تبلیغات افتاده‌اند.

فکر نکنید که بلاگری کار ساده‌‌ای‌ است. بلاگری نه تنها مهارت می خواهد، بلکه زمان زیادی را از شما می‌گیرد. بنابراین، انتخاب یک ادمین بلاگر حرفه‌ای که بتواند به‌صورت مداوم محتواهای پیج‌تان را آماده کند، بهترین راهکار برای ارتقای صفحه‌‌تان خواهد بود. مخصوصاً اینکه قبلاً دوره‌های تخصصی ادمین اینستاگرام را گذرانده باشد یا اینکه تجربه مشابهی در این زمینه داشته باشد.

ادمین تبلیغات اینستاگرام:

وظایف این دسته از انواع ادمین اینستاگرام ایده پردازی و برنامه ریزی برای پر بازده ترین تبلیغات ممکن در زمان و پیج‌های مناسب می باشد. پیگیری و هماهنگی‌های مالی، آنالیز تبلیغات و بهبود هر چه بیشتر آن‌ها نیز از وظایف ادمین تبلیغات می‌باشد.

تبلیغات همیشه هزینه‌‌بر بوده و هست و ممکن است که با یک اقدام نادرست، تمام بودجه‌‌تان به هدر برود. به‌خصوص وقتی در ابتدای راه هستید این موضوع اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند. با کمک یک ادمین‌ تبلیغات کاردرست، ریسک به هدر رفتن پول‌هایتان کمتر می‌شود.

ادمین تدوینگر ویدیوهای اینستاگرام: 

بیشتر مخاطبان اینستاگرام، طرفدار محتوای ویدیویی شده‌اند. به‌نظر این امر کاملا طبیعی‌ است. چون اینستاگرام یک پلتفرم بصری محسوب می‌‌شود و خیلی با محتوای متنی، جور در نمی‌آید. پس اگر بتوانید از محصولات خودتان ویدیو تهیه کنید، تاثیر بسیار زیادی را در میزان فروش پیج‌تان خواهید گذاشت. حتی اگر پیج فروشگاهی هم نداشته باشید، ممکن است خودتان بخواهید جلوی دوربین بیایید و در مورد موضوعات مختلف صحبت کنید یا حتی دوره‌ آموزشی ویدیویی بسازید. این یعنی در هر صورت، شما به یک تدوینگر حرفه‌ای ویدیو نیاز خواهید داشت.

ادمین تولید محتوای اینستاگرام:

یکی از ادمین‌های مهم و تأثیرگذار اینستاگرام، ادمین تولید محتوا است که محتوای مورد نیاز برای پست‌ها و استوری‌های یک پیج اینستاگرامی را با استفاده از بهترین و کارآمدترین ابزارها تولید می‌کند.

معمولاً در پیج اینستاگرام به محتواهای مختلفی مثل محتوای تصویری، ویدیویی، متنی و حتی صوتی نیاز است که ادمین تولید محتوا باید با استفاده از دانش، مهارت‌ها و خلاقیت خود، آن‌ها را تولید کند.

ادمین فروش اینستاگرام:

ادمین فروش از وظایف آن ها می توان به مشاوره و فروش محصول در دایرکت، هماهنگی کمپین های فروش و تلفن مارکتینگ اشاره کرد.

فرض کنید شما یک پیج فروشگاهی داشته باشید و با توجه به حجم بالای سفارش‌ها، به شخصی نیاز پیدا کنید که تراکنش‌های فروش شما را ثبت کند. ادمین ثبت سفارش و یا ادمین فروش به شما کمک می‌کند پشتیبانی بهتری به مشتریان خودتان ارائه دهید و مطمئن شوید فرایند فروش شما به خوبی پیش می‌رود.

ادمین اینستاگرام

دایرکتر یا ادمین پاسخگویی دایرکت اینستاگرام:

بعد از رشد پیج، به تعداد قابل توجهی، کامنت و دایرکت دریافت خواهید کرد و ممکن است توانایی پاسخگویی این حجم از تعامل را نداشته باشید. اگر قضیه را جدی نگیرید و مخاطب را بی‌جواب بگذارید، قطعاً بازنده خواهید بود. چون اصل موفقیت در اینستاگرام، تعامل با مخاطب است.

ادمین سناریو نویسی اینستاگرام :

یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که پیج اینستاگرام دارند، انتخاب موضوع مناسب برای تولید محتوا و نحوه ارائه آن است. اینجا ادمین سناریو نویس می‌تواند به کمک شما بیاید و با نوشتن سناریوهای حرفه‌ای و جذاب، کاری کند که مخاطبان شما از ابتدا تا انتهای محتواهای پیج‌تان را ببینند و در نهایت با فراخوان‌ عمل مناسب، شما را به هدفی که از انتشار پست دارید، برسانند.

ادمین فتوشاپ کار اینستاگرام:

همانطور که گفته شد، اینستاگرام یک پلتفرم بصری است. یعنی قبل از هرچیزی، عکس محصولات و خدمات است که به چشم می‌‌آیند. بنابراین عکس‌هایی که از محصولات پیج خودتان می‌گیرید به ادیت حرفه‌ای نیاز دارند تا جلوه بهتری داشته باشند.

همچنین ممکن است بلاگر باشید و بخواهید عکس‌هایی را که از خودتان می‌‌گیرید ادیت کنید. گاهی هم ممکن است بخواهید کمپین فروش مناسبتی داشته باشید و به بنر استوری نیاز داشته باشید. در همه این موارد، ادمین فتوشاپ کار اینستاگرام می‌تواند با فتوشاپ یا اپلیکیشن‌های ادیت عکس به شما کمک کند.

ادمین مجری اینستاگرام:

اگردوست ندارید برای تبلیغ محصول یا ارائه محتواهای پیج‌تان به جلوی دوربین بروید و از طرفی هم می‌‌دانید که جلوی دوربین رفتن تاثیر بسیار زیادی در جلب نظر مخاطبان و فروش محصولات‌تان دارد، به یک مجری نیاز دارید تا به‌جای شما جلوی دوربین برود و محصولات‌تان را معرفی کند. ادمین‌های مجری با تسلطشان در اجرا، اینکار را به بهترین نحو برایتان انجام می‌دهند.

ادمین دیجیتال مارکت و همه فن حریف اینستاگرام :

پیج اینستاگرام تنها رسانه شما برای فروش نیست، تلگرام، لینکدین وغیره هم کانال‌های موثری هستند. فول ادمین اینستاگرام فردی است که علاوه‌بر اینستاگرام، توانایی مدیریت سایر رسانه‌های شما را هم دارد و اصطلاحاً به این فرد دیجیتال مارکتر می‌گویند.

فول ادمین اینستاگرام کسی است که به خوبی بر اینستاگرام مسلط است و همزمان می‌تواند محتوای حرفه‌ای هم تولید کند. درواقع، یک ادمین همه‌چیز تمام! این ادمین می‌تواند صفر تا صد مدیریت و تولید محتوای پیج شما، از پیگیری دایرکت گرفته تا تبلیغات و برنامه‌ریزی را برعهده بگیرد.

ما در مجموعه کی یوزر، کارشناسان و ادمین‌های متخصص را گرد هم آورده ایم تا بتوانیم مدیریت پیج اینستاگرام شما را بر عهده بگیریم.

سخن آخر

اگر قصد دارید در یک زمینه‌ی خاص در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، انواع ادمین اینستاگرام که در این مقاله به شما معرفی کردیم را بررسی کنید و از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید. البته باید به این نکته دقت کنید که همه‌ی پیج‌ها حتما به این تعداد ادمین نیاز ندارند و اکثر پیج‌ها با یک ادمین هم می‌توانند به کار خود ادامه دهند؛ اما هنگامی که یک پیج فروشگاهی پیشرفت کرد، به تمام ادمین‌هایی که ذکر کردیم احتیاج دارد؛ پس یاد داشتن یک یا تعدادی از مهارت‌هایی که معرفی کردیم شما را به درآمد بالایی خواهد رساند.

پربازدید ترین مقالات

خدمات ما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کی یوزر خوش آمدید
ارسال پیام