امنیت پیج اینستاگرام

امنیت پیج اینستاگرام

امنیت پیج اینستاگرام

برقراری امنیت در پیج اینستاگرام

اگر ادمین یک پیج بیزینسی در اینستاگرام هستید و یا اگر برای کسب و کار خود یک صفحه در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام دارید، بهتر است امنیت پیج اینستاگرام را بررسی کنید و در صورتی که نکات امنیتی را رعایت نکرده اید، با ما در این مقاله همراه باشید تا با راهکارهای ایجاد امنیت در اینستاگرام بپردازیم.

اینستاگرام با میلیون ها کاربر در سطح دنیا، یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی به حساب می آید که افراد بسیاری در این شبکه به فعالیت های مختلف می پردازند و از این طریق کسب درآمد می کنند، در مقابل افراد سودجو همیشه در کمین هستند تا با استفاده از سهل انگاری شما به پیجتان نفوذ کنند و اطلاعات شما را سرقت کنند.

در ادامه راه کارهای ساده ای در اختیار شما قرار می دهیم تا با پیاده سازی آن ها بتوانید امنیت پیج خود را بالا ببرید.

 

امنیت پیج اینستاگرام

 

1 فعال کردن تایید دو مرحله ای

تقریبا در همه ی شبکه های اجتماعی قابلیت تایید دو مرحله ای برای بالا بردن امنیت حساب کاربری وجود دارد ، اینستاگرام نیز با داشتن گزینه ای به نام  two factor authentication   یا تایید دو مرحله ای این امکان را به شما می دهد تا از نفوذ به پیجتان جلوگیری شود. این قابیلت به گونه ای عمل می کند که، حتی با در اختیار داشتن یوزر نیم و پسورد حساب کاربری شما توسط فرد دیگر امکان ورود به اکانت شما صفر درصد شود.

2 انتخاب پسورد قدرتمند

در علم امنیت، ساده ترین فاکتور استفاده از پسورد یا رمز ورود قدرتمند می باشد، اگر شما از رمز ورود پیش پا افتاده و قابل حدس استفاده کنید، طبیعتا راه ورود به پیج خود را باز گذاشته اید، بنابراین پسورد خود را غیر قابل نفوذ انتخاب کنید، برای این کار از نام های طولانی 8  و یا  بیشتر از 8 کاراکتر که شامل حروف بزرگ و کوچک، اعداد و علامت های مختلف است، استفاده کنید.

3 ثبت شماره تلفن و ایمیل در حساب کاربری خود

حتما حتما، بعد از ساخت اکانت خود چه شخصی و چه بیزینسی، شماره تلفن و ایمیل خود را ثبت کرده و به تایید برسانید، این کار باعث می شود تا هر زمان و به هر دلیلی پیج شما نیاز به بازگردانی داشت، به وسیله ی  این دو فاکتور بتوانید پیج خود را ریکاوری کنید.

این نکته را به خاطر داشت باشید که ایمیل که از آن برای پیج خود استفاده می کنید در جای دیگر استفاده نکنید و همچنین تایید دو مرحله ای را برای ایمیل مورد نظر نیز فعال کنید.

 

امنیت پیج اینستاگرام

 

4  تهیه نسخه پشتیبان یا بک آپ

همواره یک backup  از اطلاعات و پست های خود تهیه کنید، داشتن بک آپ همیشه می تواند کمک حال شما باشد.

5  چک کردن بخش  Login Activity  در اینستاگرام

یکی دیگر از قابلیت های امنیتی اینستاگرام که براحتی می توانید از آن استفاده کنید، بخش  login activity  می باشد، شما با چک کردن این قسمت می توانید دستگاه های دیگری که به پیجتان متصل هستند جز خودتان، را ببینید و در صورت دیدن مورد مشکوک آن ها را مدیریت کنید.

6 لینک های ناشناس را جدی بگیرید

لینک های مختلفی در اینستاگرام وجود دارند که ممکن است حاوی کدهای مخرب باشند و از این طریق به پیج شما نفوذ کنند، بنابراین روی هر لینک و یا لینک ناشناس کلیک نکنید.

7 اینستاگرام را از منبع معتبر دانلود کنید

منابع رسمی برای دانلود اپلیکیشن اینستاگرام، برای دستگاه های اندرویدی  google play  و برای دستگاه های  ios  برنامه ی سیب اپ می باشد، پیشنهاد می شود از این دو پلتفرم برای دانلود اینستاگرام استفاده کنید

 

امنیت پیج اینستاگرام

پربازدید ترین مقالات

خدمات ما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کی یوزر خوش آمدید
ارسال پیام