افزایش فروش در اینستاگرام

افزایش فروش در اینستاگرام

افزایش فروش در اینستاگرام

افزایش فروش در اینستاگرام

اگر فروشگاه اینترنتی یا کسب و کار کوچک دارید، یکی از راه هایی که با استفاده از آن می توانید به فروش بیشتر برسید استفاده از شبکه ی اجتماعی است. اینستاگرام محیط بزرگیست که میلیون ها کاربر در حوزه های مختلف روزانه در آن فعالیت می کنند.

روش های افزایش فروش در اینستاگرام

شما نیز می توانید محصولات و خدمات خود را از طریق پست و استوری اینستاگرام به نمایش بگذارید و به فالوورهای خود اطلاع رسانی کنید که چه محصول و یا خدماتی ارائه می دهید.

اطلاع رسانی و پست گذاشتن، به منظور افزایش فروش در اینستاگرام قواعد و قوانین خاص خود را دارد. شما نمی توانید بدون اطلاع داشتن از این قوانین، شروع به پست گذاری کنید چرا که ممکن است به نتیجه مطلوب نرسید!

گام اول

برای شروع کار و افزایش فروش در اینستاگرام در وهله اول باید یک پیج بیزینسی بسازید. بعد از ساخت اکانت بیزینس می توانید از قابلیت هایی که اکانت تجاری اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد، استفاده کنید.

داشتن پروفایل حرفه ای می تواند اعتماد کاربر به کسب و کار شما را بیشتر کند و منجر به خرید شود. همچنین اگر اکانت تجاری و وب سایت داشته باشید می توانید سایت خود را به حساب تجاریتان متصل کنید. (فالورهای اینستاگرام را به سمت وب سایت خود ببرید)

پس…! فراموش نکنید که لینک وب سایت خود را در بیو (بایو/پروفایل) پیج تجاری خود قرار دهید.

 

افزایش فروش در اینستاگرام

 

گام دوم

حال که گام اول را بخوبی طی کردید بهتر است برای پست گذاری یک تایم مشخص داشته باشید و چیدمان پست های شما از ساختار خاص و منظم پیروی کند. هر چه پیج شما جذاب تر باشد کاربران بیشتری از آن بازدید می کنند و احتمال دارد فروش بیشتری را تجربه کنید.

چندین برنامه و اپلیکیشن برای طراحی و پست و استوری اینستاگرام وجود دارد که ما در مقالات قبل بطور کامل در مورد آن ها صحبت کرده ایم، شما می توانید با بکار گیری این ابزار ها پست های زیبا طراحی کنید.

بعد از اینکه مراحل ابتدایی برای افزایش فروش در اینستاگرام انجام دادید به مهمترین و حساس ترین قسمت کار یعنی بازاریابی و تبلیغات می رسید…

 

افزایش فروش در اینستاگرام

 

گام سوم

اصلی ترین و مهمترین روش های افزایش فروش در اینستاگرام تبلیغات است. شما می توانید برای تبلیغات و رسیدن به فروش بیشتر، از خود اینستاگرام استفاده کنید.

همانطور که گفته شد شبکه ی پر مخاطب اینستاگرام به خودی خود می تواند برای شما تبلیغات انجام دهد. بلاگرها، اینفلوئنسرها، پیج های پر بازدید و پیج هایی با تعداد فالوور بالا می توانند برای شما تبلیغات موثر انجام دهند.

گام چهارم

بنر تبلیغاتی طراحی کنید و آن را در اختیار پیجی که قرار است برای شما تبلیغ انجام دهد قرار دهید.

بنر تبلیغاتی با محتوا ارزشمند، معجزه می کند بطوری که اگر در زمان درست و در یک پیج تبلیغاتی پر بازدید، منتشر شود می تواند 80% تبلیغات را پوشش دهد و شما را به افزایش فروش در اینستاگرام برساند.

گام پنجم

کمپین تبلیغاتی هم می تواند در افزایش فروش در اینستاگرام موثر باشد، یک کمپین تبلییغاتی با هشتگ مناسب در اینستاگرام ایجاد کنید تا اگاهی از برندتان بیشتر شود. زمانی به برند شما شناخته شد حتی برای کاربران کم شما می توانید با برنامه ریزی دقیق برای کمپین های آتی به فروش بیشتر برسید.

 

افزایش فروش در اینستاگرام

 

انواع تبلیغات اینستاگرامی

بطور کلی تبلیغات در اینستاگرام به دو روش کلی انجام می شود:

تبلیغات تعرفه ای، تبلیغات بازدیدی

تبلیغات تعرفه ای نیز به دو قسمت تبلیغات اینفلوئنسری و انتشار محتوا تقسیم بندی می شوند. اگر تبلیغات خود را به اینفلوئنسر یا بلاگر ها بسپارید آن ها به روش خود و با استفاده از محبوبیت خود محتوا شما را در پست و استوری تبلیغ می کنند و اگر از روش انتشار محتوا استفاده کنید، محتوا شما که می تواند تصویر یا ویدیو باشد باز هم در قالب پست یا استوری در پیج ها پر بازدید منتشر می شود.

برای افزایش فروش در اینستاگرام و گرفتن نتیجه‌ی مطلوب حتما از بنر تبلیغاتی استفاده کنید.

قرار دادن لینک سایت در استوری

اگر اکانت بیزینس داشته باشید و تعداد فالورهای شما بیشتر از 1000 نفر یا همان (k1) باشد می توانید لینک محصول خود را در استوری قرار دهید و از این طریق مخاطبان خود را به سمت سایت هدایت کنید تا به فروش بیشتر برسید.

در پایان نکات دیگری نیز برای افزایش فروش در اینستاگرام را بازگو می کنیم که بکاربردن آن ها خالی از لطف نیست:

  • هشتگ مخصوص برندتان را بسازید
  • برای محصولات یا خدمات خود ویدیو معرفی بسازید
  • روزانه استوری داشته باشید
  • کپشن حرفه ای بنویسید
  • حوصله کاربر را سر نبرید
  • بنر تبلیغاتی را فراموش نکنید

در این مطلب سعی کردیم شما را با پنج گام اصلی افزایش فروش در اینستاگرام آشنا کنیم.

با مشاوره و آموزش اینستاگرام مارکتینگ کی یوزر در اصفهان می توانید از آموزش های حرفه ای استفاده کنید، برند خودتان را در سطح اینستاگرام و بیشتر توسعه دهی و به دیگران معرفی کنید.

پربازدید ترین مقالات

خدمات ما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کی یوزر خوش آمدید
ارسال پیام