افزایش بازدید استوری

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

افزایش بازدید استوری

بدون شک افزایش بازدید استوری اینستاگرام برای یک پیج اینستاگرامی اهمیت بسیار دارد. اما چگونه امکان پذیر است؟

باما همراه باشید تا در این مقاله با راه های افزایش بازدید استوری اینستاگرام آشنا شویم.

استوری چیست؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام در اواسط سال 2016 از قابلیت استوری رونمایی کرد. استوری در واقع به معنای داستان های کوتاه و جذابی هستند که شما می توانید با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که، هر کدام از استوری های اینستاگرام فقط تا 24 ساعت دخیره میشوند.

اهمیت افزایش بازدید استوری اینستاگرام

روزانه بیش از 300 میلیون کاربر استوری های اینستاگرام را مشاهده میکنند، بیش از یک سوم از این بازدید ها مربوط به تجارت و کسب و کار است. همچنین اگر دوست دارید در کمترین زمان فالوور‌های واقعی و هدفمند جذب کنید. پس تا انتهای این مقاله با ماباشید تا شمارا با راه های افزایش بازدید استوری اینستاگرام آشنا کنیم.

 

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

 

استفاده از انواع استوری در افزایش بازدید استوری اینستاگرام

استوری لایو

این ویژگی به شما اجازه می دهد تا در هر لحظه ویدیوی زنده خود را برای کاربران منتشر کنید. همچنین می توانید در همان لحظه به نظرات کاربران و کامنت هایی که برای ویدیو زنده شما می گذارند پاسخ دهید.

استوری نرمال

استوری نرمال یک عکس یا ویدئو کاملاً معمولی است. در این حالت، برای ضبط عکس روی دکمه ضربه بزنید و برای ضبط ویدیو تا حداکثر 15 ثانیه، آن را نگه دارید.

استوری بومرنگ

تصاویر بومرنگ در واقع تصاویر متحرکی هستند که با تکرار فریم در یک مدت بسیارکوتاه، جلوه زیبایی را ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید به‌طور مستقیم از بومرنگ برای استوری‌های خود استفاده کنید و یا آن‌ را ذخیره و بعدا تبدیل به فایل GIF بکنید.

استوری ریوایند (Rewind)

قابلیت ویدیوی معکوس یا همون Rewind، یکی از 4 امکان جدید برای بخش استوری اینستاگرام است که با بروزرسانی اینستاگرام خود در اختیارتان قرار خواهد گرفت. به کمک ویژگی ویدیوی معکوس می‌توانید اقدام به ضبط‌ فیلمی کرده که از انتها به ابتدا پخش می شود.

استوری هندزفری (HandsFree)

با قابلیت hands-free در استوری اینستاگرام می‌توانید تنها با فشردن یک دکمه در ابتدا به ضبط ویدئوهای استوری یا لایو خود بپردازید. بنابراین دست به کار شوید. و ویدئوهای بیشتری را از خودتان با این قابلیت به اشتراک بگذارید.

 

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

 

روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام

استوری‌های اینستاگرام خود را از قبل زمان‌بندی کنید.

برای زمانبندی کردن استوری های اینستاگرام، ابتدا باید بهترین زمان های حضور مخاطبانتان را شناسایی کنید. این گونه پست گذاشتن در زمان مناسب و پر بازدید باعث پیشرفت صفحه شما و افزایش فالوور های اینستاگرامتان خواهد شد. با استفاده از برنامه های زمان بندی پست و استوری میتوانید، پست و استوری خود را آماده کنید و در زمان مناسب نشر دهید.

پس‌زمینه‌ای جذاب برای استوری انتخاب کنید.

بعضی اوقات شاید بخواهید مطلبی را بدون اشتراک گذاشتن عکس در استوری اینستاگرام پست کنید. یا شاید برای این منظور تصویر مناسبی پیدا نکردید یا نمی‌خواهید با گذاشتن تصویر، تمرکز از روی پیام و متن به تصویر منتقل شود. در این شرایط یک پس زمینه جذاب می‌تواند راه حل خوبی باشد.

استفاده از استیکر در استوری

جالب است بدانید در بروزرسانی‌های اخیر اینستاگرام، استیکرهای بسیار جذابی به بخش استوری اینستاگرام اضافه شده است. استفاده از استیکر در استوری اینستاگرام تاثیر بسیار زیادی بر روی تعامل کاربران دارند.

استفاده از هشتگ ها در استوری

هشتگ گذاری اینستاگرام یکی از نعمت های فوق العاده ایه که می تونه به نوعی یه بازاریابی درونگرای رایگان برای ما محسوب بشه و به طرز شگفت انگیزی موجب افزایش فروش در اینستاگرام بشه. چند تا از کابردهای هشتگ گذاری در اینستاگرام می تونه اینا باشه:

به استوری خود لینک اضافه کنید

اگرقصد دارید از طریق اینستا برای وب سایت خود بازدیدکننده جذب کنید. از قابلیت افزودن لینک در استوری اینستاگرام استفاده کنید. حتی اگر میخواهید محصولات وب سایت خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید، می‌توانید از این قابلیت اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید.

استفاده از نظرسنجی در استوری

نظرسنجی اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر بخواهید نظرات دنبال کنندگان و مشتریان خود را بدانید باید به فکر راه اندازی این قابلیت در اینستا باشید. همچنین این قابلیت در افزایش تعامل با کاربران بسیار تاثیر گذار است و میتوان گفت بازدید را بسیار افزایش خواهد داد.

 

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

 

هایلایت استوری

شاید برخی اوقات تمایل داشته باشید که استوری اینستاگرام را برای مدت بیشتری از 24 ساعت در پیج خود نگه دارید. اما با توجه به محدودیت زمانی استوری اینستاگرام نمی‌توانید این کار را انجام دهید. چاره‌ی کار، اضافه کردن استوری مورد نظر به بخش هایلایت است.هایلایت اینستاگرام محدودیت زمانی باقی ماندن استوری در پیج را از بین می‌برد.

سخن نهایی در مورد افزایش بازدید استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام، یک قابلیت بسیار جذاب است که به شما اجازه می‌دهد رابطه نزدیک‌تری با دنبال کنندگان خود داشته باشید و در مورد افکار و فعالیت‌های خود بیشتر به آنها بگویید. اگر پیجی بخواهد مخاطبان و فالوورهای بیشتری جذب کند، می بایست حتما روی استوری ها و تولید محتوا اینستاگرام خود به خوبی کار کرده تا سبب افزایش تعامل استوری اینستاگرام شود.

فقط این نکته را فراموش نکنید که هر چند استفاده از امکانات و ترفندهایی که در این مطلب به شما یاد دادیم می‌تواند در جذاب‌تر شدن داستان شما موثر باشد، اما در نهایت خلاقیت شما مشخص می‌کند که چقدر استوری شما موفق خواهد شد.

پربازدید ترین مقالات

خدمات ما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کی یوزر خوش آمدید
ارسال پیام